Tubatural Offff ben 34+2 de dogum yaptim emme refslesi olmadigi icin bide 1855 dogdugu icin 17 gun kuvezde kaldi gecmis olsun allah saglicakla kucagini almayi nasip etsin canim
edis22 Offff cok cok gecmis olsun canim rabbim o melegi korusun🤲🏻 insallah saglikla kucagina versin rabbim. Neden erken dogum oldu ki? Meleginin durunu nasil peki iyimidir insallah?
edis22 Tubatural bebek saglikli simdi dimi? Sadece 17 gunmu kaldi? Ilk gebeligim bende 25+2 deyim boyle seyler duyunca bilgi edinip hazirlikli olmak istiyorum
Tubatural edis22 cok sukur saglikli sadece emme refslessi yoktu damar yoluyla beslediler bide 2 kilo olunca cikarttilar suan 3 aylik 5 kilo
edis22 Tubatural masallah🧿. Rabbim saglik versin. Anali babali buyutsun. Meleginizi size cok gormesin🤲🏻
Tubatural edis22 amin insallah sizde kendinizi boyle seylere yormayin hayirlisi neyse o olsun diyin stres yapmayin siz stres yapinca bebeginizde otomatik olarak o stresi tasiyo
Offff Plesantada kanama vardı mecburen aldılar dedikleri tek şey durumu stabil bugün tiroit değeri yüksek çıkmış allah yardımcımız olsun psikolojik olarak çökmüş durumdayım