Hazinem bende 12 hafta kontrole gittiğimde bel ağrımın ve kramplarımın çok olduğunu söyledim ve banada yazdı magnorm şuan 25 haftamdayım alttan ağrılarımın olduğunu söyledim ilaca devam etmemi bırakmamamı söyledi inşallah yarar ağrılardan çok kramplar canımı yakıyor her sabah bağrışlarla kalkıyorum