Asyao Arkadaşlar hamileyken aşı olunuyormuş yeni duydum 20+5 haftalık hamileyim ne yapmam nereye gitmem lazım tecrübeli arkadaşlar yardımcı olur musunuz lütfen
yigitinannesiiiii Asyao tetenoz aşısından bahsediyorsun galiba Canım sağlık ocağına gidip sorabilirsin (20. Haftada oluyor normalde ama kimisi hamilelikte tek doz yaptırıyor 25 26. Haftada)
Ozlm0916 Asyao tetonoz asisini saglik ocaginda yapiyolar canim saglik ocagin bilgilendirme yapar sana
Mirach Asyao bende bugün oldum tetanoz aşısını. Bazı sağlık ocakları aramıyor malesef. Ben kendim gidip söyledim doktora, o da hemşireye yönlendirdi öyle yaptılar. 3 doz oluyormuş