Kızlar son haftalarda aşırı kasılmalarım oluyo. 21+3 üm bugün kontrole gittik. Uzandığımda bebiş kasılmıştı doktor fark etti ve erken doğumun olabileceğini söyledi. Bazen yarım saatte bi bazen 20 dakikada bi geliyo. Bu riski önlemek için ne yapmam gerekli. Dqoktor 10 dakikada bire düşerse acil doğumhaneye gel dedi. Böyle bişeyle karşı karşıya kalan var mı?