Ceylanby merhaba ilacı ne zaman bıraktınız? ben de 35+2 yim doktor bana 32 de bırak dememişti hiç. bugün doktora gittim neden söylemedin 32 de bıraktırıyorum ben dedi. Ben de doktor demeyince bilemedim. Herkes 32 den sonra kullanmak sıkıntı yazmış korkuyorum. Sizde durumlar nasıl?