Meliykee Yilmazsaliha BasakAkin Dark Doktorum da sancı var dedi ve 40 haftayı görmeyiz herhalde dedi. Haftaya tekrar gidicem bakalım.
BasakAkin Sancınız var. Düzenli aralıklarla olmadığı için ya da açılmanız olmadığı için doktor bişey dememiş olabilir.