Selam herkese, bugün çok korkuttuları çatı muayenesini oldum. Beni o kadar korkuttular ki çok gergindim ama doktor birşey söyledi 2 parmaktan korkan nasıl doğum yapıcak diye çok haklıydı. 2 dakikada oldu bitti acı ağrı olmadı sadece rahatsız edici birşeydi iki parmağını soktu hemen kontrol edip çıkardı rahat olun arkadaşlar 😊