Kızlar gittiğim doktor ayrı bir poliklinikte çalışıyor anlaşmalı hastanesinde doğum yaptırıcak poliklinikte nts yok ve alttan muayenede etmedi şimdiye kadar şu an 40.haftama girdim ama bi belirtim yok sancın olursa gel dedi sadece olmadı haftam dolduğu için tekrar randevu alıp muayeneye gidicem şimdiye kadar hiç nts ye girmedim sizce hastaneye gidip girmeli miyim bir şey farkettirir mi