Melisanazlm Kızlar 37. Haftada sezeryan olacağım 37.haftada doğum yapanlar var mi aranızda kuvezde kalma gibi bi sorun yaşadınız mi ?
Nisrem Melisanazlm 37+3te dogm yaptim 2350 dogdu kizim 2 gun kuvezde kaldi solunum sikintisindan dolayi ama bizim 2 tur kordon dolanmisti o sebepten oturu olabilir
aylinpalaa Melisanazlm ben değil ama arkadaşım yaptı canım küveze de girmedi bebek 2550 gr doğdu gayet de sağlıklıydı🤲🏻😊