Kızlar ben geçen seni bebeğimin kalbi durmuştu ve kürtaj oldum aradan 1 sene geçti ve çok şükür hamileyim ama içimde sürekli vesvese var acaba bişe olucakmı veya sürekli kendi kendime kuruyorum 10. haftamdayım doktor 12. haftada çağırdı ama nasıl sabredicem bilmiyorum bu içimdeki beni yedirdi bitirdi 💙😞