ada1010
Biz de ilk 1 yıl korunduk çevremizden çocuk çocuk diye sürekli baskı olmasına rağmen kendimizi hazır hissedene kadar bekledik 😊 korunmayı bıraktığımız ilk iki ay ne zaman istediysek o zaman ilişkiye girdik bazen her gün bazen gün aşırı her seferinde bacaklarımı havaya dikip yarım saat duruyordum öyle😅 ve nedense çok kafaya takmıştım ağlamıştım hatta. 3. Ay hiç stres yapmamaya çalıştım, ayrıca folik asite başladım ve MFk yöntemini denedimve 3. Ayda hamile olduğumu öğrendim 😊 Açıkcası hangi yöntem etkili oldu bilmiyorum ama stres yapmamak en büyük etken bence de akışına bırakmak lazımmış onu anladım 😃