Ballkuzuveannesi 16+6 haftalık gebeyim daha öncesinde de göğüs ucum yoktu gebelikte oluşur dediler ama çok ufak bu sorunu yaşayan sadece benmiyim acaba? Ya da bi çözümü olan varmı
mucizemizibekliyoruzz Ballkuzuveannesi emzirmeden önce göğüs ucu çıkarıcı kullanabilirsin linki paylaşıyorum. https://m.trendyol.com/lansinoh/gogus-ucu-cikarici-5060062997613-p-1387721?boutiqueId=190726&gclid=EAIaIQobChMIuuvYmrqh3QIV6rztCh3qlwqoEAQYASABEgIwr_D_BwE Zaten belli bir süre emzirdikten sonra her şey yoluna girecektir
Ballkuzuveannesi mucizemizibekliyoruzz kullandınızmı acaba ya da kullanan birini tanıyormusunuz işe yararmı sizce
Prensimingeliyo Ben yaşamadım ama Bi yerde okumuştum göğüs ucu için egzersiz fln da var önce sıcak suyla masaj yapıyorlar sonra göğüs ucunu içi dış yapıyorsun
mucizemizibekliyoruzz Ballkuzuveannesi aynı sorun bende de var hepsiburadadan falanda baktım yorumlar çok güzel kendime de alacağım
mehtap28 Merhaba benim ne gögsüm ne de gögüs ucum vardi ailemizde bebekler anne sütü de alamiyorlardi ablamin iki bebegi vardi hic anne sütü almadilar bu yüzden. Ben su an da 22+5 günlük hamileyim hamileligimi ögrendigimden beri masaj yapiyorum. Gögüslerim 85-90 oldu cok sükür gögüs ucumda baya cikti sizde deneyebilirsiniz.
Ballkuzuveannesi mucizemizibekliyoruzz teşekkür ederim bende yorumları okuyup ona göre sipariş vericem