Kadmddn 2hafta oldu öğrendim bulantılarım oluyor ve aşırı yorgunum birde 3cu Allah nasip ederse bir kızım bir oğlum var oruç çocuklar gebelik zorlanıyorum sizce tutmamın sakıncası varmı ?
58ee Kadmddn zorlanıyorsanız neden tutuyorsunuz ki şekeriniz düşebilir sonuçta borç sonradan da tutabilirsiniz riske atmaya gerek yok bence 🌺
Smyye1B Kadmddn Bebeğin tam organ gelişiminin olduğu zamanlar ilk 3 ay. Bebeğin gelişimi etkilenmesindense ödenecek borcunuz olsun. Benim düşüncem.
Zeh123-ra Kadmddn tutupta bu soruyu soranlara çok kızıyorum midemiz bulaniyosa dayanamiyosaniz tutmayın bende 19 haftalık hamileyim aralıklı tutuyorum dayanabiliyorum yani canm yanlış anlama dayanamiyosaniz tutmayın ama sonra kaza orucu niyetine tutmamız lazim🤗
Dark Kadmddn ilk ve son 3 ay önerilmiyor. Bebeğiniz şuan tutunma asamasinda. Dinde kolaylık var müsade var
Suleermz Kadmddn riske atılan ibadet sevap değildir canım risk teşkil ediyorsa bu durum biz hamilelere özel olarak kazaya bırakılabiliyor bebeğini ve kendini riske atma
Pinarcicek07 Kadmddn yanlış anlamayın ama hamileyken oruç tutanlara aşırı kızıyorum. Ya o daha yeni gelişiyo ve senin yediklerine ihtiyacı var. Yapmayın Allah aşkına
Nurayaksan Kadmddn ben 9 haftaligim kusmaktan oruç tutamıyorum aşırı mide bulantım var tutanın kini Allah kabul etsin
Kadmddn Haklısınız galiba içim rahatlasın diye sordum terdütlüydüm bir nebze de olsa aydınlandım rabbime sığınıcam artık teşekkür ederim ☺️
ParildayanYildiz Kadmddn bende 6+4 haftalık hamileyim oruç tutuyordum bir sıkıntı da yoktu ama doktorum önermiyorum dedi sizde tehlikeye atmamalısinız daha sonra tutabiliriz orucumuzu