Yolun sonuna doğru gidiyoruz sanırım😍 kavuşmaya az kaldı ama hiç ağrım sızın yok ne olacak bu böyle 😅 doktor doğum yakın gözükmüyor demişti en son bebiş doğum pozisyonunda ama kanalda değil 🤷🏻♀️ Minnoş kızım gününü doldurmadan gelmeyecek anlaşılan 🐣