Merikooo 30+0 haftalık hamileyim ve şuan ayaklarımda aşırı ödem var yürüyemiyorum normalmi bu haftada ödem 😩😭😩😭 ayrıca rahimde aşırı kaşıntı var neden oluyor aynı durumu yaşayan varmı 😩😩
Mysaa Merikooo tuzu azalt hatta tüketme canım bol su iç yuruyus yap biraz erken olmuş sanırım ödem olarak
Asseyda Merikooo aynı durumdayız canım önüme her gelen tuzu bırak diyo ama tuzla alakası yok bence ben suyu çoğalttım o biraz fayda etti gibi kaşıntı içinde ılık suyla yıkanmaya bak bide iç çamaşırını sürekli değiştirmeye bak
Ceyduygu Merikooo Bende öyleyim yürüyemiyorum bile ayaklarımın altı ve bileklerim ağrıyor. Soğuk suya koymak birde uzanıp ayakları havada tutmak iyi geliyor. Kaşıntı içinde mantar olabilir kesinlikle doktoruna söyle kaşıntı normal değil
Merikooo Mysaa tuz çok kullanmıyorum aslında niye bu hale geldim anlamıyorum elimi ayağıma bastirdigimda çukur gibi oluyo 😩
Mysaa Merikooo ben 35 de bu sorunu yasamıstım sadece ayak bileklerim tombikleşmişti ama uzun araba yolcugulu yapmıstım vücuduma kadar cıkmamstı yinede bi doktorunuza danışın tavsiyesi olacaktır
Merikooo Asseyda demi ben çünkü tuz çok fazla kullanan biri değilim 🥺tavsiyen için teşekkür ederim deniyecem