mervetemellll ağustosun 1inde dogum yaptim daha beklerdim ama akşam comelip comelip kalktım 10-15 defa yaptım gece 12deb sonra sancilarim başladı canım sabaha kadar çektim sabah 7bucukta nisanim geldi 9da hastaneye idim 2cm açılma vardi yatis yaptılar öğlen 12.40da doğum yaptim😊