Cnsy00 benim.acıbadem sigortam var. Doğum.teminatı yaptırmak gerek ve 12 ay geçtikten sorma yararlanıyorsun. Genelinde öncesinde hamile.kalırsan 12 ay dolsa da karşılamıyor ama siz bunu görüşün sigorta ile benim sigortamda 12 ay öncesine.hamile kalsam da ki kaldım 12 ay dolduktan sorma yararlanmaya başlıyorum Nisan ayı itibari.ile ben yararlanmaya başladım.muayenr tahlil doğum herşey dahil
Tekrar yazıyorum doğum teminatını yaptırmanız gerek..