Asli35k sakin oyle seyler dusunme canm o stres bile kotu yapiyor boyle birkac post daha gormustm oralarada yazdm bende de vardi 3 hafta progestan kullandim ve 3 hafta sonunda kendini toparladı kuzum simsi dogum icin gun sayiyoruz bak en onemlisi doktorum demisti
Asiri siddetli kasik agrin ve kanaman olmadigi surece hic bisey dusunme olay seylerin hiçbirinden korkma diye oylede yaptm ve cok güzel bir hamilelik gecirdim
Sadece yavruna kavusmak icin gunleri saymaya basla yeter 🤗🤗