Yusra_annesi İlk beş dakikada oluştu ve zaman geçtikçe belirginleşti adetimde bir gün gecikti olursa ilk gebeligim olucagı için emin olamadım bakabilirmisiniz 🥲(https://)IMG_20220407_223446
Suleermz Yusra_annesi benimde silik çıktı hatta çok silikti adete 3 gün vardı benim şuan 34+3 deyiz 💕 hayırlısı ile var gibi gözüküyor hemen bir kan testi verin netlessin ❤️
Dilsay Yusra_annesi seninki bariz belli pozitif kuzum🥰Benimki de aşırı silik çıktı umutsuzlandım🥲 https://imgyukle.com/i/RPkdu6
edis22 Yusra_annesi 2 haftalik falan heralde cok yeni. Hayirli olsun. Bi kac gun sonra kan testi yaptir
Dilsay Suleermz Benimde böyle çıktı çok umutsuzum 🥲Pozitif mi acaba🥲Predictorun testi bu internetten baktım zaten biz çizgisi varmış oymuş çıkan 🥲Adetime 5 gün var daha 🥲 https://imgyukle.com/i/RPkdu6
Yusra_annesi @“Suleermz” rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤗 ilk işimiz onu yapmak olucak inşallah 🤗❤️
Suleermz Dilsay adetini bekle canım bence çünkü benimki tesadüf olmuştu öğrenmem 1 hafta daha sabret çok zor biliyorum ama dua ede ede 1 hafta sabret💕
uraz_ve_annesi- Dilsay sanki gözüküyor gibi hafif çizgi çok erken olabilir bir kaç gün sonra tekrarlayın, emin, olmak için inşallah hayırlısı olsun hakkınızda ☺️
Yusra_annesi Dilsay umutsuzlanma lütfen verecek olan rabbim inşallah ikimizde müjdeli haberi alırız canım sende bı kan ver emin olmak adına bence 🤗🙈
Dilsay Yusra_annesi Canım oruckuyken kan veremem zaten igneden korkuyorum düşer bayılırım 🤤Adet olacakmışım gibi hissediyorum ya 😌
Dilsay uraz_ve_annesi- Ya test predictorun erken gebelik testi internetten baktim bazı kadınlar predictorun altinda zaten bi cizgi var odur kesin diyenler var bilmiyorum yani🥲
Yusra_annesi Dilsay hakkında hayırlısını versin rabbim canım olursanda üzme kendini 🤗 dualarım seninle 🤲