Glbn34 Kızlar ben hamileliğimi öğrendiğimden beri yemiyorum. Çiğ yenmiyeceğini biliyorum tabii ama pişmiş salamda sevmiyorum. Siz hiç yediniz mi. Şuan 5 aylık hamileyim yesem sorun olur mu çiğ olarak?
Nuurrrrrr Glbn34 ben hiç bişeyi sakinmiyorum öyle ilk hamileliğimde de öyleydi ama abartarak yemiyorum tabi tadında bırakıyorum herseyi
Mysaa Glbn34 geçen canım çok cekmişti normal de hayatta ağzıma sürmem füme yemiştim canım 2 tane felan sonra bida istemedi zatın canım genelde paketli gıdalar önerilmiyor ama abartılmadığı surece sorun yaşamazsın sosis felan da yemiştim sucukda birkaç taneden bişey olmaz
nurnur13 Glbn34 ben hindi salam yiyorum arada çok canım istiyor, artık bütün üretimler kontrol altında yapılıyor toksoplazma içerme olasılığı az güvenilir markaların ama yine de abartmıyorum tabi, 1-2 dilim ara sıra
Glbn34 Nuurrrrrr En iyisi tadında bırakmak ama bende kızarttıp yicem galiba ciğ yiyip pişmanlık duymaktan korkuyorum
Derya-mihra Bence yemeyin şarküteri ürünlerini doktorum yeme demişti bana. İşlenmiş gıda sonuçta ama çok çok çektiyss canınız bir taneden bşr şey olmaz bence
Glbn34 Derya-mihra Bir taneden bir şey olmaz diye bende düşünüyorum ama sonradan pişmanlık duymak istemiyorum kararsız kaldım😒