Yani canım bunu biz bilemeyiz. Doktorunla konuş her sey yolundaysa bir sıkıntı yoksa ve sende kendini iyi hissediyorsan tutabilirsin. Ben 18 haftalık hamileyim çok şükür ikimiz de iyiyiz ve tutuyorum ve bir yaşında bebeğim var su zamana kadar da iyi geçti. Senin bünyene bağlı biraz