Snmdrm Yaa o anlara haftalara gitti aklım hayırlı olsun canım 🥰 bende Bülent beye gidiyorum başından beri hangi ara bu kadar hızlı geçti zaman anlamadım 🙈 çok iyidir başından beri çok memnumun 🙏🏻 Detaylıyı ultrasonu 20. Haftadan sonra öneririm 23 24e kadar yapılıyor doktorum 21 den sonra daha iyi olur demişti bebek daha da büyümüş oluyor herşeyi net gözüküyo o yüzden 21 den sonra yaptır derim ☺️ Cinsiyetide 4.ay yani 16. Haftada söylüyor ondan öncesi çok erken zaten net ve kesin olması adına öncesinde tahminde bile bulunmamıştı 16da kesin söylüyo canım az kalmış zaten bebek göstermezse bir hafta sonra bi daha gel diyor en geç 17de öğrenirsin 🥰