Symkls Hanımefendiler merhaba kız bebek için isim öneriniz var mı biraz duyulmamış biraz manası hoş 🥴😂
Lalince Symkls Ben Alâ istiyorum ama sanki çok kısa olacakmış gibi geşiliyor ikinci bir isim arıyorum😇
Gulsahmdn1 Symkls bende öyle istiyordum ama eşim illa Miray olsun dedi ilk kızımız olacağını öğrendigimiz günden beri hiç düşünmeden Miray olsun dedi o yüzden kıyamıyorum 😅 Miray’da güzel ♥️
euphoria123 Duyulmamış istiyorsanız Rima veya Tilya 🌸 Rima ; Dişi ceylan yavrusu Tilya ; Altın, servet. Üstün nitelikli, değerli kimse. Ihlamur ağacı
Symkls Gulsahmdn1 valla bende bi mirayı da düşünmüştüm aynı şeyleri düşünmüşüz 😁 onunda anlamı çok güzel