mucizemizibekliyoruzz Mutluluk07 o haftalarda sık sık benimde oluyordu. Başını sık bişeyle biraz yani sonra açınca rahatlıyor. Saçlarını çekebilirsin damarların açılır ılık bi duş al uyu uyan muhtemelen geçecektir o haftalarda sık sık oluyor ağrı
Gamze58 Mutluluk07 biz şuan 17 haftalığız ilk haftalardan beri ağrıyor hastaneye gitmeden geçmiyor benimde genellikle sağ tarafım ağrıyor doktorum bu zamana kadar geçmediyse üzgünüm sonuna kadar bu ağrı olucak dedi 😞
Usakli64 3 gundur benim de basimin sag tarafi catlicak gibi agriyor 11. Haftadayim. Bol bol su icin benim su icince hafifledi migren gibi yaa 😭
Yesimmmm Merhaba 16. Hafta içerisindeyim fakat iki haftadır şiddetli baş ağrılarım oluyo. Normalde ağır migren hastasıyım zaten bu aylarda normal insanlarda da sıklıkla görülür baş ağrıları. Ben hastaneye gidiyorum parol ilacı serum olarak veriyolar biraz rahatlıyorum. Doktorum 14 - 16 haftalarda bağ ağrıları sıklıkla görülmeye başlar demişti. Zaten çok zor hamilelik geçiriyorum. 1 ayda 6 kilo verdim bulantı kusmadan dolayı grip oldum tam o geçti agır kabızlık yaşadım halen yaşıyorum. Bide üstüne baş agrıları çekilmez hale soktu beni. Hafif agrılarım basladıgı zaman parol ya da minoset kullanıyorum. Doktorum günde 3 kez kullanabilirsin dedi. Doktoruna danış eğer bi mahsuru yoksa senin için kullan derim birazda olsa işe yarıyor. Çok geçmiş olsun canım.