Sedaaa95 bende bu cumartesi gideceğim 13+3 olacak acaba cinsiyeti belli olur mu ki ? Yani size tahminde bulundular mı acaba , birde makinede bebeğin görüntüsü cok güzel ama fotoğraflarda hiç net değil keşke net olsa sizinki gibi fotoğraf veriliyor ben hic anlamıyorum