Berraaaa bende 19 haftalık hamileyim hamile olduğumu öğrendiğimde kızımın bir buçuk yaşını doldurmasına bir aydan fazla vardı doktora sordum doğuma kadar emzirebilirsin hiçbir sıkıntı olmaz dedi doğumdan sonra ikisini de emzirebilirsin hatta dedi o onu etkilemez ve gelişimi gayet iyi önde bile gidiyor dedi ben hâlâ emziriyorum bir aya biraktırmayı düşünüyorum karnim artık gerilmeye başladığı için yoksa biraz daha emzirirdim ☺️