Kızlar ben üç ay önce boş gebelikten kürtaj oldum korunmayı bıraktığım zama gebe kalmıştım hemde adetime yakın bi zamandı şimdi ben tekrar gebelik düşünüyorum ama adetimden sayarsam 19.günü yumurtlama gördüm şuan 40 günü geçti adet olmadım hep böyle düzensizdim hiç üstünde durmamıştım taki çocuk düşünene kadar doktora gittim bi sorun gözükmedi yumurtalıkların çalışıyor dedi hormon testi vereceğim ama aklıma takıldı endişeleniyorum e nabıza girdim meğersem doktor bana 2016 yılında polikistik over tanısı koymuş ama o zamanları hiç hatırlamıyorum üniversitedeydim hormon testi yaparak mı bu tanıya varmıştır korkuyorum yumurta rezervlerimde sorun falan vardır diye duphaston yazdı doktor kullanıyorum hala adet olamadım anlamadım yardımcı olabilir misiniz🥺🙏