Naziminverasi Naz12- o zamanlr yapmıştım çıkmamıştı 3+4 falandı yaptım çıktı kan verdim ertesi günü 27 ydi beta sanmıyorum biraz daha bekle derim
Naz12- yigitinannesiiiii son adet tarihi itibaren ilişki 7. Gün oldu çıkmaz ama bir ihtimal çıkar mı ki diye