İyi akşamlar. Pzt günü şeker yüklemesi yaptırdım açlık 92, 1.saat 204, 2. Saat 174 çıktı. Doktorum gebelik şekeri var dedi. Önceki gebeliğimde de çıkmıştı ozamanki doktorum dahiliyeye yönlendirmişti. Dahiliye doktoru bir hafta boyunca diyet yaptırmıştı. Değerler normale dönünce diyetle kontrol altına aldık insüline gerek yok diyete devam et demişti. Şimdi yine ölçüyorum kendim evde ve değerler yine normale döndü. Burada bazı postlarda okuyorum şeker çıkanlara direkt insülin başlanmış. Değerler normale dönse bile insülin kullanılıyor mu ben mi bişeyi eksik yapıyorum yoksa insülin kullananlar diyetle düşüremediği için mi kullanmaya başladı. Allah korusun birşeyleri atlayıp bebeğime zarar vermekten korkuyorum