Hurma da oksitosin diye bir madde var.Bu madde rahim kaslarını çalıştırıyormuş.Hatta sunni sancı dediğimiz oksitosin maddesi verilmesidir dedi ebe.O yüzden dikkatli yemekte fayda var.37. Haftadan sonra yenmesini öneriyorlar.Gebelik eğitiminde anlattılar bugün 😊