7+3’ten beri sürekli kanama ve lekelenmelerim var şu an 11+2 olduk şükür ama bugüne kadar 2 hafta ohss yüzünden hastanede yattım. Kanama yüzünden önce 1 gece sonra 3 gece hastanede yattım.kaç kere gece acile kendimi zor attım. Oluk oluk kırmızı kanamalar yaşadığım zamanlar oldu.
Bazen lekelenme bazen yoğun akıntı şeklinde kahverengi renkte sürekli geliyordu bugün yine pembeye döndü. Hastanede iğne yaptılar. Zaten bir aydır sürekli iğneler haplar fitiller ilaçlar.. ne zaman geçecek bu durum, böyle olup bebeğini sağ Salim kucağına alanlar var mı? Bebeğim çok şükür iyiymiş ama bu rahimdeki kanama alanları bitmiyor nedense, lavabo harici ayağa kalkmadığı halde 😔 tuvalete gitmeye korkar oldum artık.
Herşeyin hayırlısı, rabbim ne derse o olur tabi ama 3 seneden sonra bir sürü zorlukla olmuşken BÖyle olumsuzluklar yaşayınca psikolojik olarak çöktüm artık 😔 şu mübarek günlerde benim içinde dua edin nolur 🙏🏻