Bugün 6+2 haftalık hamileyim geçen hafta kese görmüştü doktor bu hafta kalp atışı için çağırmıştı ama ultrasonda yine sadece kese göründü.Alttan ultrasonla baktı ve zar zor da olsa bebeği gördü ancak kalp atışı yoktu.Haftaya tekrar gel kalp atışına bakalım dedi.Bu şekilde olan var mı hiç?