dlrterzioglu burada çok kez gördüm daha bebek oluşmamış bile. Son adete göre 5 haftalık sadece kese görünmüş. Gelmii cinsiyet soruyo. Hangi devirde yaşıyoruz Allah aşkına böyle batıl inançlar mı kaldı. Sizin dediğinizin de mantıklı bir açıklamasını bulamadım. Yumurtayı X spermi döllediyse kız, Y spermi döllediyse erkek olur. Çocuk da rahimde en uygun yere gömülür ve oluşur. Sağla solla alakası yoktur. İşte %50 şans birilerine atmışlar tutmuş, bu zamana kadar gelmiş