Kızlar bende tam 40+1 im bizim kızda yerinden gayet memnun karnım baya aşağıya indi arada yalacı kasılmalar var ama gelesi yok 😃 hareketleride normal dün kontrole gittim pazartesi tekrar gel dediler inşallah kendi sancımız gelip doğum yaparız yoksa suni sancıyla doğum yaptıracaklarmış.