Bulutesra evet meriç bey diye biri gelmiş ama tanımadıgım ıcın guvenemıyorum belkı memnun kalanlar vardır dıye yazdım fiyat olayı suan bnı sasırttı dun bı arkadasım ordan dogum ıcın fıyat aldı bu ay onun dogumu onada 2800 normal 3250 sezeryan kendı doktorunu mesaı saatı dısında ıstersen +500 tl demiş ama epidurali blmıyorm ama o fıyat fazla bence he bıde 1 ay sonra zamlanıcak demışler