Gecem1 aradığım konu bu. Benimde aylardır boğazımda yanma var, ama mesela akşam saatleri oluyor ve ara ara olan bişi. Pastil kullandım 2 paket. Şimdi yine başladı ve yeniden pastile başladım. Ama bu seferki daha şiddetli. Kkb ye mi gitmem gerek bilemedim ve hamilelikte ilaç verilmez diye böyle pastillerle geçirmeye çalışıyorum. Geçmiyor da..