Bugün belim ayrıldı ağrıdan beliiim, sancıdan ağladım doğuruyorum zannettim artık. Sert yerlere uzanıyorum ki azıcık ağrım geçsin diye, eşime yalvardım masaj yap diye bi geliyor bi gidiyor ayakta fazla durmaya asla gelmiyor 🥺🥺🥺 ağlıcam artık bi an önce doğurmak istiyorum çok kötüyüm çok ağırlaştım 33+4 teyim kızım 3 hafta önden gidiyor felaket zorlanıyorum 🥱