Ysgl26 26+3 haftadayız. Bugün kontrolde bebeğin baş geliş pozisyonunda olduğunu söyledi doktor. Döner mi tekrar? Daha erken değil mi?
Dilara9406 Ysgl26 benimde 27 den beri bas asagi kuzum ya 35 haftaligim bende erken mi diye dusunmustum o zaman ama bende bisey olmadi insallah sendede olmaz
Halis25 Ysgl26 daha döner merak etmeyin geçen hafta bizimkide makat geliş dönmüştü bugün gittik normal haline dönmüştü.Hiç endişelenmeyin konuşun bebeğinizle ☺️