Miramm2601 _1blog_meselesi_ benim de yarın var .korkuyorum da biraz kısa sürüyor evet ama dayanabilecek miyim bilmiyorum
_1blog_meselesi_ Miramm2601 benim ikinci spinalim. Başıma geleceği biliyorum zor bir süreç değil o kadar ama yinede stres heyecan içim pır pır
Miramm2601 _1blog_meselesi_ benim de ikimci sezeryan ama ilkimde tam uyanık değildim şimdi hem basıma gelecekleri biliyorum hem uyanık olacam o yüzden heyecan kadar korku da var