Ysgl26 ikicocuklubiranne daha önce hastalığı geçirmiş ve bağışıklık kazanmışsın yani. Şuan bişey yok demek :)
ikicocuklubiranne nese_gocuk iyi bari içim rahatladı biraz. Birkaç olumsuz yorum gördüm tedirgin oldum
nese_gocuk ikicocuklubiranne tedirgin olmana gerek yok canım bende tedirgin olmuştum ama bı sıkıntı yokmuş 🙂