Kızzlarr,
Gebelik koleztazım var, haftaya doğum olacak muhtemelen. 37 haftayı doldurmayı bekliyoruz. Açılma olursa suni sancıyla denemeyi düşünüyorum normal doğumu. Kızım 2 hafta önden gidiyor dedi doktor. Kilosu boyu iyi çok şükür. Yalnız bir sıkıntım var. Kolestaz sebebiyle kullandığım ilaç (ursactive) bende ishal kusma yaptı. (Doktor devam etmemi söyledi, dozunu düşürdü, mecburen kullanıyorum) Tamamen yağsız beslenmeye çalışıyorum, gücüm kuvvetim de pek kalmadı.
Hurma dediler, hurma yesem bağırsaklarım zaten kötü ☹️☹️☹️
Giderek ümidimi kesiyorum. Evde kendi kendime yapabileceğim şeyler var mı? Pilates topu işe yarar mı? Siz neler yapıyorsunuz?