Anneyim6 Merhaba kızlar 22+1 hamileyim sürekli afedersiniz ama ya kabızım yada ishal yaşayan varmı ne yapmalıyım normal mi her hamile de olurmu ilaç kullanmak istemiyorum yardım edin lütfen ☹️