caglaolmeZ Tecrübeli hamile ablalarim kardeşlerim , 13 hafta da kasık ve karın ağrısı normal midir ? Korkulacak bir durum teşkil eder mi ? Bir de 3 gün sonra regl tarihim ondan olabilir mi ? Şiddetli değil fakat ağrısını hissettiriyor.
Nutella16 caglaolmeZ merak etmeyin gayet normal ben şuan ikinci bebeğime hamileyim. Doktorumda söyledi kasik ağrısı vs olabilir göğüs hassasiyeti vs normal dedi bu haftalarda korkmayın. ☺️
Sabibo Burda durayım, belki cevaplardan kendime de cevap bulurum, Allah herkese sağ salim kucağına almayı nasib etsin❤
caglaolmeZ Nutella16 ilk gebelik olduğu için bilmiyorum ve tedirgin oldum biraz 2 gündür az az ağrılarım var özellikle de akşam :)