Oziblog Merhabalar, dün 6+3 de düşük yaptım ama iki gündür kanamam devam ediyor ve çok fazla parça döküyorum bu normal mi? Kaç gün kanamam devam eder bilgisi olan var mı?
BMelek Oziblog adet kanamasindan daha fazla ve uzun surebilir korkma ama cok yogun gelip 10 gunu gecerse doktora mutlaka git
Pnaar34 Oziblog dusuk yaptigim zaman20 gün kadar kanamam devam etti. İlk bir hafta asırı adet agrısı cektim kanamam ve parca gelmesi de coktu yani normal yasadiklarin cok gecmis olsun. Agri kesici icebilirsin demisti doktorum ve ben tuvalet esnasında sürekli ıkındıgm icin icimde parca da kalmamıstı
Oziblog GamzeBaz benim dün alttan muayene etti doktor tertemiz düşmüş kürtaja gerek kalmadı dedi ama bu kadar kanama olması beni korkuttu, bildiğin regli gibi geliyor
Oziblog Pnaar34 tuvalet esnasında bayağı ıkınıyorum bende parçalar kalmasın diye. İkinci gebelik düşündün mü düşükten sonra. Düşündüysen ne zaman sonra ?
Pnaar34 Oziblog doktorum 1 kez adet görmemi rahmimin toparlanması gerektigini söyledi. Ben 3 ay bekledim düsükten tam 3 ay sonra denedik ve hamile kaldım cok sükür suan 37+4 haftalık hamileyim 🙈
Oziblog Pnaar34 Allah sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin canım benim. Bende çok korkuyorum hep düşük olursa diye
Pnaar34 Oziblog tesekkur ederim amin insallah 🙏🌸 bende dusukten sonra ikinci gebeligimde cok korkuyordum ama cok sukur bu zamana kadar geldik kötü düsünme iyi düsün iyi olsun. Umarım en yakın zamanda saglikli bi sekilde gebelik yasarsin🙏