Denizvegokyuzu NezihaB38 39+3 herşey sakın ilerliyor bebiş kendi gelmeye karar vermezse hafta başında yatış yapicaz hastaneye suni sancıyla doğumu başlatmaya calışıcaz 🙄😅
NezihaB38 Denizvegokyuzu yaa bana doktorum bişey demedi pazartesi gideceğim hayırlısı olsun canım ❤️❤️🥰
Denizvegokyuzu NezihaB38 Çok teşekkürler inşallah 🤲🏻 Sizinde belli olur bu kontrolde mutlaka Sağlıkla gelsin 🤩🤗
Nazlierdemir NezihaB38 oluyor gece kasıklarımla belim de ağrıdı ama nişan fakan gelmedi smdi de vajinamda baskı hissi var kemikleri agriyor
NezihaB38 MDeniz42 olur canim valla bende aynıydim şuan bazen ağrım olunca gece özellikle hayırla doğsa diyorum 🥰🤭🤭🤭