Erayssun Ustteki bebeğin kalp atışı dakikada 150 küsür atıyor. Alttaki de kasılmalarin. Düzenli kasılman var gibi görünüyor ama fazla değil. Gittikçe şiddeti artar ve düzenli olursa doğum belirtisidir hayırlı olsun. 🌼 Bu arada başlığı ne yazdın çok merak ettim 😂