Brcygmr canım gecmıs olsun benim 53 e düşmüştü doktorum düzenli beslen dedi ben o sıra izindeydim geç kalktığım için iki öğün ile geçiştiriyordum sonra işe döndüğüm de sabah öğlen akşam yemeye başladım bir sonra ki tahlilim de normal değer çıktı size tavsiyem beslenmenizi düzene sokun 😊