Merve201119 aysenurtemur iki oğlum var Ege ve Demir üçüncüye hamileyim eğer bir oğlum daha olursa kuzey Rüzgar yada kayra koyucam
DerinKoss Biroglanannesiii Çok güzelmiiş sağlıkla doğsun adıyla yaşasın 🥰 Bizde uzun uğraşlar sonucu Asil Roy koymaya karar verdik 🥰👼🏻
Biroglanannesiii DerinKoss Seninki de çok güzelmiş canım adlarıyla yaşadın bebeklerimiz inşallah 🙏🙏☺️☺️