Cemre_Korkmaz Kızlar merhabalar 11+4 günlük hamileyim 3 gündür şiddetli baş ağrısı yaşiyorum inanın delirmek üzereyim parol içiyorum geçmiyor bir türlü uyuyamıyorum ağrıdan sizler de yaşadınız mı durumu nasil hafifletebilirim yardım lütfen 🥺
Mucizebekliyorum2 Cemre_Korkmaz bende migren var başıma sıcak seyler tutmak iyi geliyo ya sıcak suyun altına başımı sokarım ya da fön makinası tutarım çok iyi geliyo fön makinası
Sevval4 Cemre_Korkmaz Ah benimde geceden beri ağrıdan ayağa kalkamaz oldum kusunca rahatlıyorum malesef . İlaçta kesmiyor 😞
Suem-58 Cemre_Korkmaz Canım hamileliğim ilk haftaları hep baş ağrım vardı doktorum ilaçları bıraktırdı ondan sonra ağrım kalmadı..Bide nane yağı alıp şakaklara masaj yap çok iyi geliyor
Mucizebekliyorum2 Cemre_Korkmaz rica ederim canım ne demek bana çok iyi geliyo fön makinası kaç kez denedim geçirdi geçmiş olsun🤗