Mamacool Kızlar fetal dna yaptırmıs olan var mı aranızda ve ne kadar yaptırdınız?? İkili testim normal cıktı ama genede yaptırmak istiyorum şuan?? Fikriniz nedir
Tubamommy Mamacool ben geçen ay yaptırdım 3300 TL’ye yaptırdım. 2 Li test yaptırmadm ben hiç 3 lü testim riskli çıktı o yüzden yaptırmıştm
Mysaa Mamacool ben 10 haftalıkken yaptırdım Ocak gibi 4000 tl yaptırdım 78 hastalığa bakılıyor diye anlastmıstık yüzde99 sonuç veriyordu kafam rahat etti diğer testlerle ugrsmktansa imkanınızı varsa yaptırın tabi
Mareipek Bende 3 hafta önce 11 haftalıkken yaptırdım. Genoks firmasına 4500 tl ödedim. Sonucta 10 iş gününde cıktı.